Špecialista verejného obstarávania / Procurement

InterWay, a. s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP / Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacKonečná výška mzdy závisí od skúseností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme nového člena obchodného tímu. Ak vieš ako funguje verejné obstarávanie, vieš pripraviť 100% ponuku a rád víťazíš v tendroch, tak ti radi na káve porozprávame oveľa viac.
Medzi hlavnú náplň práce patrí:
• denné sledovanie vestníkov UVO, EU vestník, CZ vestníky ako aj EKS systému
• kompletná agenda týkajúca sa celého formálneho procesu verejného obstarávania - zabezpečovanie všetkých administratívnych a metodických úkonov, vrátane komunikácie s verejným obstarávateľom
• príprava a aktualizácia dokumentov potrebných pre VO (certifikáty, zoznam referencií, právne doklady, notárske overovania, finančné zábezpeky a pod.) ako aj ďalšia príprava podkladov do tendrov a ich zosúladenie so zákonom o VO
• monitoring záväzných právnych aktov Európskej únie a oznámení používaných vo verejnom obstarávaní, zverejňovaných Úradom pre úradné publikácie Európskych spoločenstiev (publikačný úrad) a Úradu pre verejné obstarávanie SR
• skúsenosť s komunikáciou a vysvetľovaním ponúk v rámci VO
• znalosť kontraktačných systémov (JOSEPHINE, PROEBIZ, EKS a pod.)
• orientácia a pravidelné sledovanie noviniek a legislatívnych zmien v oblasti verejného obstarávania, účasť na súvisiacich vzdelávacích aktivitách (semináre, školenia, samo štúdium)
• organizovanie interných stretnutí, účasť na interných sales meetingoch a ďalšia administratíva spojená s činnosťou Sales oddelenia
• kontrola a pripomienkovanie zmluvnej dokumentácii, ktoré sú súčasťou verejného obstarávania a príprava dodatkov k zmluvám v zmysle zákona o VO

Čo od teba očakávame
• hlavnou podmienkou je orientácia v zákone o verejnom obstarávaní a súvisiacich vyhláškach, jeho praktické využívanie a prax minimálne 3 roky s prípravou ponúk v oblasti IT
• praktické skúsenosti s realizáciou nadlimitných verejných súťaží pri zákazkách pre tovary a služby
• znalosť riadiacej dokumentácie súvisiacej s procesmi verejného obstarávania projektov financovaných z EŠIF
• schopnosť vidieť veci súvislostiach s predikciou ďalších krokov
• schopnosť efektívnej komunikácie a spolupráce v rámci tímu, lojalita a podpora tímu
• odolnosť voči stresu z termínov (tendre VO)
• výhodou je aj praktická skúsenosť s prípravou žiadostí o vysvetlenie, žiadostí o nápravu, či podávaní námietok v zmysle revíznych postupov

Zamestnanecké výhody, benefity

- Flexibilný pracovný čas, možnosť home-office
- Zašportuješ si s Multisport Kartou
- Life - work balance - IWAY extra voľno (narodenie dieťaťa, promócie a iné)
- Sick Days
- Čerstvý prísun ovocia na pravidelnej báze
- Pravidelné Teambuildingy (Splav, Husacina, Christmas párty, opekačky,..)
- Masáže a pilates priamo na pracovisku
- Vzdelávací program (certifikácie, kurzy, angličtina)
- Príspevok do III. piliera
- Príspevok na stravu nad rámec zákona
- Neobmedzený prísun kávy, čaju a vody v našej kuchynke
- Zabeháš si s Iway Run TEAM

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Právo/Ekonomika

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Ťažiskom portfólia produktov a služieb spoločnosti InterWay, a. s. sú systémová integrácia, e-business riešenia a cloudové služby. Poskytuje komplexné web riešenia a služby, zamerané na expandovanie a skvalitňovanie podnikateľských činností v internetovom priestore a v oblasti verejnej správy. Medzi klientov patria významné domáce a zahraničné, finančné i nefinančné inštitúcie.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Miháliková
E-mail: poslať životopis
ID: 4830714  Dátum zverejnenia: 15.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac