Samostatný odborný referent pre Oddelenie investícií

Prešovský samosprávny kraj

Miesto práce
Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, podľa dohody čo najskôr.
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiacFunkčný plat pri plnom pracovnom úväzku podľa tabuľkového zaradenia zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme trieda 7, stupeň podľa uznanej praxe. Hrubá mzda od 1.500,00 EUR.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- vykonávanie inžinierskej činnosti v rámci predprojektovej prípravy, projektovej prípravy a realizácie stavby na zverených investičných akciách – pozemné stavby v regióne financované prostredníctvom EŠIF, Plánu obnovy a odolnosti SR a iných dotačných schém a stavby financované z rozpočtu PSK
- odborné dohliadanie na investičné aktivity v regióne financované prostredníctvom EŠIF a z prostriedkov PSK a zúčastňovanie sa kontroly v teréne
- vypracovanie stanovísk pre potreby územných, stavebných a kolaudačných konaní a iných stanovísk v oblasti investícií
- podieľanie sa na konzultáciách s dodávateľskými subjektmi (projektanti, geodeti, realizátori stavieb a ďalší) pri budovaní infraštruktúry v regióne
- pravidelné informovanie jednotlivých tímov, zapojených do implementácie projektov, o stave prípravy, resp. realizácie na zverených investičných akciách
- zúčastňovanie sa jednaní a stretnutí s dotknutými subjektmi a ďalšími zainteresovanými stranami
- koordinácia a kontrola prác dodávateľov spolupracujúcich na projekte
- získavanie informácii a evidovanie stavu zverených úloh
- riešenie obchodnej komunikácie podľa pokynov projektového manažéra
- koordinácia a kontrola termínov a kvality dodávok vo svojej kompetencii
- rozborová, hodnotiaca a rozhodovacia činnosť v zverenej agende
- príprava podkladov pre zabezpečenie verejného obstarávania
- príprava materiálov, ktoré podliehajú schváleniu zastupiteľstva PSK,
- príprava podkladov pre žiadostí o NFP a kontrolná činnosť pri implementácii projektov
- zodpovednosť za uplatňovanie predpisov vzťahujúcich sa k dodržiavaniu zásad hospodárenia a nakladania s majetkom PSK.

Zamestnanecké výhody, benefity

- zvýšenie nároku na dovolenku o 1 týždeň v zmysle Kolektívnej zmluvy,
- príspevok zamestnávateľa k životnému jubileum zamestnanca,
- príspevok zamestnávateľa k pracovnému výročiu,
- príspevok zamestnávateľa pri narodení dieťaťa zamestnanca, vlastnej svadbe zamestnanca,
- príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové poistenie,
- príspevky na rekreáciu zamestnancov, Multisport karta
- bezplatné vzdelávanie a rekvalifikácia zamestnancov Úradu PSK certifikovanými lektormi.

Informácie o výberovom konaní

Žiadosť spolu so všetkými požadovanými dokladmi je potrebné doručiť do podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja na adrese podania:
Úrad Prešovského samosprávneho kraja
Námestie mieru 2
08 001 Prešov
• Pozor prihlášku doručuje uchádzač v uzavretej obálke s označením: NEOTVÁRAŤ: „Referent pre Oddelenie investícií“ a to v termíne do 06.06.2024.

• Za dátum podania sa považuje dátum uvedený na odtlačku pečiatky podateľne Úradu Prešovského samosprávneho kraja alebo pečiatky pošty.

• Uchádzači, ktorí nesplnia požadované kritéria alebo nedoručia všetky požadované doklady písomne v stanovenom termíne budú komisiou pre otváranie obálok vyradení.

•Na pracovný pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady a iné kritéria a požiadavky súvisiace s obsadzovaním pracovným miestom a predložia všetky požadované doklady.

• O termíne a mieste výberového konania budú uchádzači informovaní telefonicky alebo emailom.

Podrobné podmienky sú uvedené na webovej stránke PSK www.psk.sk v časti Samospráva/Voľné pracovné miesta - Úrad PSK.

Zoznam požadovaných dokladov:
1. žiadosť o prijatie do zamestnania s telefónnym kontaktom a emailovým kontaktom,
2. štruktúrovaný profesijný životopis s fotkou a s presným popisom praxe (mesiac/rok od, do),
3. kópie všetkých všetkých nasledujúcich dokladov o vzdelaní (1.maturitné vysvedčenie, 2. vysvedčenie o štátnej záverečnej skúške, 3. vysokoškolský diplom),
4. súhlas uchádzača so spracúvaním osobných údajov na účely evidencie uchádzačov o zamestnanie a zverejnenej zápisnice v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov
5.pre účely preukázania bezúhonností uchádzača o zamestnanie sú požadované údaje v zmysle § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v spojení s § 10 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to: 1. meno, priezvisko, rodné priezvisko uchádzača, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, 2. dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, 3. adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia, 4. štátne občianstvo, 5. pohlavie, 6. číslo občianskeho preukazu alebo číslo pasu, 7. meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov

6.čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony
7.čestné vyhlásenie o zdravotnej spôsobilosti na obsadzovanú pozíciu

Upozorňujeme uchádzačov, že zaslané musia byť všetky požadované doklady v uzavretej obálke a nie emailom.

Komisia pre otváranie obálok má právo vyradiť uchádzačov, ktorí nezašlú všetky požadované doklady spolu so žiadosťou v stanovenom termíne.

Spôsob uskutočnenia výberového konania:
1. Písomnou formou. Pre úspešné absolvovanie písomnej časti z vecne príslušnej agendy a legislatívy výberového konania je získanie nadpolovičnej väčšiny bodov v teste.
2. Ústnou formou. Ústny pohovor pred minimálne 3 člennou výberovou komisiou, kde sú overované odborné, kvalifikačné a osobnostné predpoklady uchádzača.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

6.6.2024 (ostávajú ešte 4 dni)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technického smeru (stavebný odbor vítaný)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

stavebníctva. Prax v inžinierskej činnosti pozemných stavieb vítaná

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, precíznosť,
- vysoké pracovné nasadenie a samostatnosť pri rozhodovaní,
- komunikatívnosť, schopnosť pracovať v kolektíve.
- Znalosť legislatívy: zákon č. 302/2001 Z. z. o samospráve vyšších územných celkov, č. 446/2001 Z z. o majetku vyšších územných celkov, č. 523/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách verejnej správy, č. 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy, č. 71/1967 Zb. o správnom konaní, č. 50/1976 Zb. – stavebný zákon, č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Jana Jakubiková
Tel.: +421517081146
E-mail: poslať životopis
ID: 4832891  Dátum zverejnenia: 17.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac