Manažér/manažérka online marketingu

Slovenské národné divadlo

Miesto práce
Pribinova 17, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac+ výkonnostné odmeny

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Úsek komunikácie a obchodu SND hľadá kolegyňu alebo kolegu na pozíciu manažér/manažérka online marketingu. Pridajte sa k nám! 

Do nášho kreatívneho tímu hľadáme človeka, ktorý miluje sociálne siete a ovláda všetky ich zákutia. Potrebujeme naozaj zapáleného kolegu alebo kolegyňu, ktorý/á bude spravovať profily Slovenského národného divadla, Opery SND, Činohry SND aj Baletu SND na Facebooku, Instagrame, Youtube, LinkedIn-e aj Tik-Toku. Hľadáme rovnako plánovača ako tvorcu obsahu, vždy ochotného, flexibilného a pozitívne naladeného človeka, ktorý preukáže  kreativitu pri tvorbe príspevkov, má rád divadlo, príjemné vystupovanie, a v neposlednom rade aj trpezlivosť pri komunikácii s našimi divákmi:) Hľadáme človeka, ktorý je schopný robiť backstage-ový obsah na siete, výborne textuje, ale zároveň je schopný zodpovedne plánovať kampane. Hľadáme človeka s minimálne dvojročnou praxou v oblasti sociálnych médií s inštitúciou, alebo klientom podobného rozsahu.

Sme mladý, kreatívny kolektív a zohratý tím, ktorého hlavnou starosťou aj radosťou je vypredať všetky divadelné sály činohry, opery a baletu do posledného miesta. Spolu tvoríme malú divadelnú reklamnú agentúru, ktorej úlohou je, aby bolo SND všade vidieť. V našej réžii vznikajú tie krásne kampane, vizuály, audio a video spoty, ale aj divadelné noviny a podcasty. Zaujímavým obsahom z divadelného zákulisia plníme sociálne siete divadla a zabezpečujeme tiež tlačové konferencie, výstavy, ale aj dobrodružné prespávačky. Neustále vymýšľame nové projekty a aj ich realizujeme, navrhujeme divadelný merch a hľadáme nových partnerov. A mnoho ďalšieho. Jednoducho povedané, máme radi divadlo! 

Pridajte sa do veľkej divadelnej rodiny SND a pracujte pre najväčšiu kultúrnu inštitúciu na Slovensku. Okrem mnohých iných benefitov sa budete spolu s nami každé ráno tešiť do práce.

Pracovná náplň zahŕňa najmäza:

Zodpovednosť za implementáciu stratégie online marketingu SND. Nastavenie plánov a tvorba textov a backstage fotovideoobsahu pre SND, marketing, činohru, operu a balet. Plnenie a realizácia plánu. Spolupráca na príprave a realizácii vlastnej marketingovej komunikácie značky SND v digitálnom prostredí naprieč všetkými dotknutými online kanálmi. Príprava komunikačnej a obsahovej stratégie pre jednotlivé online kanály (Facebook, YouTube, Google, Instagram, Linked-in, TikTok.). Návrh komunikačných aktivít schválených projektov v spolupráci s PR oddelením. Implementácia mediálnej a komunikačnej stratégie značky SND do online prostredia a spolupráca na tvorbe obsahu. Koordinácia a vypracovanie redakčných plánov sociálnych sietí, realizácia reportov a analýz. Zodpovednosť za správu a starostlivosť o sociálne siete SND (tvorba a postovanie, sledovanie a moderovanie diskusií, odpovedanie na správy a pod.). Tvorba vlastných kreatívnych návrhov a koncepcie pre obsahovú stratégiu sociálnych sietí. Príprava stratégie a realizácia PPC kampaní (Facebook, Google Ads). Návrh komunikačnej a obsahovej stratégie direct mailov a newslettrov, zodpovednosť za ich obsahovú a formálnu správnosť. Návrh nových foriem na zlepšenie prezentácie značky SND. Komunikácia s dodávateľskými agentúrami. Operatívne riešenie kampaní v kontexte predaja inscenácií. Dohľad nad dodržiavaním schválených finančných prostriedkov.

Zamestnanecké výhody, benefity

​Slovenské národné divadlo je jednou z najvýznamnejších, erbových kultúrnych inštitúcií Slovenska.
​Ponúkame:
​Prácu v zaujímavom a inšpiratívnom prostredí
​Zľavnené vstupné na predstavenia SND
​1 týždeň dovolenky naviac
​Výkonnostné odmeny
​Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
​Odmeny pri životných a pracovných jubileách
​Finančné príspevky zo sociálneho fondu
​MultiSport karta
​Partnerské zľavy​

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

marketing, fotografia/video alebo žurnalistika

Prax na pozícii/v oblasti

Min. 2 ročná prax v oblasti spravovania sociálnych médií s inštitúciou podobného rozsahu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Národná kultúrna inštitúcia
ID: 4832877  Dátum zverejnenia: 17.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac